+31 6 2751 0600 info@digimedsupport.nl
Selecteer een pagina

Mijn expertise

Hallo en welkom op mijn website!

Mijn naam is Claudi Lubbers en ik ben woonachtig in Doetinchem. Na jarenlang in een grote, en ook in kleinere huisartsenpraktijken als doktersassistente gewerkt te hebben, heb ik besloten dat ik het vak ook uit wil gaan oefenen in een andere vorm van ondersteuning. Wat meer weg uit de directe zorg, en wat meer naar helpen op afstand. Ik heb onderzocht hoe ik mijn ideeën om zou kunnen zetten naar mogelijkheden en hoe ik hierin mijn expertise en kennis toe zou kunnen passen. Ik ben in 2022 met een opleiding tot VA begonnen en na het afronden van deze opleiding ben ik een eigen bedrijf gestart als virtueel support professional.

Hieruit is mijn bedrijf: DigiMedSupport ontstaan. Vanuit mijn bedrijf ondersteun ik praktijken/poliklinieken in de eerste- en tweede lijns gezondheidszorg. Ik ondersteun praktijken die met een personeelstekort en/of een (te) hoge werkdruk kampen. Dit ondersteunen doe ik door terugkerende administratieve werkzaamheden (vanuit mijn eigen kantoor of hybride) voor u uit handen te nemen.

© Claudi Lubbers

Welke taken kan ik zoal voor u uit handen nemen?

Veel repeterende, routinematige administratieve taken waar u veel tijd aan kwijt bent, bijvoorbeeld:

  • Email management van algemene mailbox(en)
  • Intake en vervolgafspraken plannen
  • Cliëntbeheer in EPD syteem
  • Dossiers op orde- en volledig maken
  • Brieven sturen
  • Zorgdomein bijhouden m.b.t. verwijzingen
  • Digitaal archief beheren
  • Taken prioriteren
  • Planning maken t.b.v. deadlines
  • Bewaken van deadlines
  • Versturen van uitnodigingen voor (terugkerende) afspraken
  • Bestellingen plaatsen en controleren
  • Email ordenen en opschonen
  • Receptenlijn beheren
  • Interne afspraken plannen en beheren
  • Protocollen maken en up-to-date houden
  • Gegevens invoeren en controleren (bijv. contracten)
  • Organiseren van allerlei zaken rondom de praktijkvoering
  • Regelen kantoorbenodigdheden
  • Wijzigingen verwerken
  • Selecties maken, denk aan de Griepvaccinaties en andere jaarlijkse terugkomende (logistieke) werkzaamheden.
  • Projectondersteuning, bijvoorbeeld de logistieke processen overnemen ten behoeve van de griepvaccinaties, andere (tijdelijke) projecten overnemen, dossiers inscannen voor digitaal archief of papieren dossiers inscannen (bijvoorbeeld 1x per maand of 1x kwartaal, etc. Dit kan ook op locatie indien gewenst)

N.B: Staat de specifieke taak die je graag uit wilt besteden er niet bij? Maar heb ik je wel aan het denken gezet?  Neem dan contact met mij op, dan kijken we samen naar de andere mogelijkheden en mocht u nou in een andere medische sector werken, schroom dan niet om contact met me op te nemen zodat we samen naar mogelijkheden kunnen kijken om ook u te kunnen ondersteunen.

Hoe zit het met veiligheid en privacywet AVG?

  • Een VA zorgt zelf voor beveiliging van eigen laptop en telefoon
  •  Een VA logt in en werkt in uw EPD systeem en digitaal archief: dus geen documentatie of cliëntgegevens op eigen laptop van   de VA.
  •  Levert verwerkersovereenkomst AVG aan waarin staat hoe het e.e.a. werkt en geregeld is.
  •  Geheimhouding en vertrouwen staat hoog in het vaandel bij een VA die zelfstandig ondernemer

U kunt al een pakket afsluiten vanaf een paar uur per week, maar andere mogelijkheden zijn ook zeer zeker bespreekbaar, en werken per uur of op projectbasis is ook mogelijk. Heb ik uw interesse gewekt: bel, mail of app me, en vraag eens naar de mogelijkheden. Het kan al vanaf een paar uur per week: Bel: 06-38000134, of mail: claudilubbers71@gmail.com

Hartelijke groet,

Claudi Lubbers